håkan hellström

den äckliga äckelblandningen (enligt pauline) är slut, rösten en aning försvunnen och dom obligatoriska ful-smsen till lite random personer är skickade. tyvärr. tog bussen hem ensam när allt var slut och satt bredvid några lagom-fulla medelålders gubbar på bussen hem, fett snälla var dom. sa hej då när jag gick omg lixx!!!11 sara var här nyss och pratade om j. hon skulle hem och sova och sen skulle vi ses imorgon.

håkan var fint. kommer inte ihåg mycket alls. (det var inte så illa som det låter, var bara mer fokuserad på andra grejer än själva spelningen.) liseberg var noga med att kolla vad man hade med sig i sina väskor och lyckades bra att hålla ordning. dom flesta var ok. dom flesta. har hört grejer om andra en personer som skämt ut sig pretty much. vet inte vad jag ska tycka. illa att inte veta vart gränsen går fan, och tro att folk tycker man är party som inte har någon gräns, när man egentligen uppfattas som värsta omogna och oerfarna ungen?

vet inte vad jag ska tycka nej. har slutat tycka om saker angående dig

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: ja det är ett bra tips men jag tyckte att det var alldles för sent för att äta då..

2008-09-27 @ 11:24:39
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är stark_brud. och blandningen var äcklig med effektiv

2008-09-27 @ 12:34:31
Postat av: Pawo

*men

2008-09-27 @ 12:35:07
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0